IKLAN

Tuesday, 21 June 2011

[ULASAN] : Drama Stanza Cinta

Ada tonton tak drama Stanza cinta ni pada hari Ahad lepas jam 9 malam.
Alaa..korang jangan tipu la...mesti ada nonton kan??Nak2 kalau ada Aaron Aziz yang hensem tu...mesti korang takkan lepaskan punye..hehe.Ok,sebelum mengulas lebih lanjut nak tau la apa maksud stanza tu?Ada siapa tau tak?takpela..nanti ummi cari dalam kamus maksud stanza tu.

Barisan pelakon dia selain dari Aaron Aziz yang best tue,ada Nurfathia(Ami),Amanda Misbun(jadi adik Aaron Aziz) dan Fizz Fairuz.Bila tengok gandingan antara Aaron Aziz dan Nurfathia tu,rasa nya mereka berdua memang serasi.Sama padan kan?

Walaupun baru episode pertama,tapi dapat dilihat macam ada aura drama Syurga Cinta.Harap2 tak la sama betul2 macam drama tu.Tapi baru episode pertama kan jadi kita tunggu lah episode yang seterus nya macam mana.Harapnya tak la mengecewakan para penonton yer..Tapi bagus lah kan sekarang ni dah banyak drama2 yang berunsur keagamaan.Orang memang suka.

Ummi pun tak pasti lagi akan suka dan seterusnya mengikuti drama ni tak nanti.Masa tengok episode pertama tu pun rasa biasa2 lagi.Nasib baik ada Aaron Aziz yang sweet tu... :)
Ok,jangan lupa nonton drama Stanza Cinta ni setiap hari Ahad jam 9 malam.Selamat menonton!

No comments:

Post a Comment